Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Een gebrek bij ontvangst (of het niet ontvangen van je bestelling) dient binnen 48 uur per mail kenbaar gemaakt te worden per mail op bydaisies@gmail.com

Hieronder vind je overzichtelijk waar wij garantie op geven:

Handgemaakte sieraden: Mochten er onderdelen losraken door slijtage kunnen deze vaak eenvoudig worden gerepareerd met tangetjes. Hiernaast is het By Daisies advies sieraden buiten bereik van vloeistoffen te houden. Verkleuring vindt plaats als sieraden in aanraking komen met o.a. crèmes & parfums of bij een verhoogde zuurgraad. Het advies is dus hier zorgvuldig mee om te gaan. Daarnaast het advies om de tekstarmbanden bij om en af doen niet elke keer te buigen. Op de handgemaakte tekstsieraden zit een garantie van 30 dagen. Let op: By Daisies biedt geen garantie op verkleuring. Indien bekend is dat je huid een hogere zuurgraad bevat adviseren wij een laagje blanke nagellak aan de binnenkant aan te brengen. Op overige sieraden zit een garantie van 30 dagen.

Fashion (sjaals/portemonee’s/tassen):
Op alle artikelen van de categorie fashion heb je een garantietermijn van 30 dagen.

Wij geven helaas geen garantie op: knopen, pailletten/stenen, wassen, ritsen en verkleuring van sieraden die gold/silverplated zijn.

By Daisies geeft geen garantie op artikelen die in de sale zijn gekocht.

Mocht binnen deze periode het artikel beschadigd zijn of er treedt een ander mankement op, stuur dan een mailtje (inclusief foto) naar bydaisies@gmail.com

 

Klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar bydaisies@gmail.com. We nemen dan binnen 48 uur contact met je op.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2015 - 2020 By Daisies | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel